Jak skutecznie prowadzić social media? Książki ci w tym pomogą! Top 5 tytułów
Media społecznościowe to dziś jeden z głównych sposobów, w jaki docierają do nas informacje. Zgodnie z raportem Gemius “Social media 2023”, w Polsce korzysta z nich aż 28 milionów internautów w wieku od 7 do 75 lat. Nic dziwnego, że odpowiednio prowadzone profile mogą nie tylko zwiększać rozpoznawalność firm, ale i generować zyski. Jeśli chcesz skutecznie prowadzić social media, książki profesjonalistów na ten temat wydatnie Ci pomogą. Poznaj pięć najlepszych pozycji o mediach społecznościowych!
1 “Sprzedawaj więcej” – Marcin Osman, Kamila Kruk
To książka, która porusza znacznie więcej zagadnień niż tylko media społecznościowe. Ale i o nich twórcy wydawnictwa OSMPOWER mają ogromną wiedzę. Zgodnie z tytułem, nauczą Cię, jak sprzedawać więcej za pośrednictwem Twoich profilów na Facebooku, Intagramie czy YouTube.
Łącznie w tej książce znajdziesz ponad 100 strategii i pomysłów, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż. Co ważne, każdy rozdział jest inspiracją i instrukcją, którą możesz od razu wcielić w życie. To prosta droga do skutecznych działań w social media – książki OSMPower naprawdę działają.
2 “Nikt nie chce czytać Twojego g*wna” – Steven Pressfield
Prowokacyjny tytuł przykuwa wzrok, ale ta książka jest warta tego, by zatrzymać się przy niej nieco dłużej. Steven Pressfield uczy bowiem, jak pisać, by zostać zauważonym. A to podstawa skuteczności w mediach społecznościowych.
Autor przedstawia też sposoby na to, by Twój styl stał się rozpoznawalny. W jego książce znajdziesz 119 dowcipnych, ale konkretnych lekcji na temat pisania. Jeśli weźmiesz je sobie do serca, z pewnością zaczniesz pisać skuteczniej.
3 “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” – Artur Jabłoński
Algorytmy mediów społecznościowych są dziś skonstruowane tak, że do regularnego zarobku na tych portalach trzeba inwestować w reklamy. Artur Jabłoński wprowadzi Cię w ich świat i pokaże, jak je udoskonalić.
Stworzył uniwersalny poradnik, który przyda się zarówno początkującym, jak i tym, którzy z reklamą na Facebooku i Instagramie działają od lat. Znajdziesz tu praktyczną wiedzę i dowiesz się nie tylko, jak planować reklamy, ale i wychwytywać potencjalne błędy – nie tylko swoje. Książkę znajdziesz na https://www.osmpower.pl/ksiazki-social-media.
4 “Społecznościowy BOOM” – Jeffrey Gitomer
Gitomer przekonuje, że jeśli chcesz skutecznie działać w mediach społecznościowych, powinieneś zamienić je na media społecznościowo-biznesowe. Autor obiecuje, że pokaże Ci tę drogę. Jego przekaz jest prosty: najwyższy czas, byś zmiażdżył konkurencję!
Z jego książki dowiesz się, jak kreować i rozbudowywać obecność firmy w social media. Książki takie jak ta to skarbnica wiedzy. Zacznij z nich korzystać już dziś.
5 “Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia” – Meghan Casey
Jeśli chcesz dotrzeć do klientów, musi pokazywać odpowiednie treści we właściwy sposób i we właściwym czasie. W mediach społecznościowych planowanie działań odgrywa niezwykle ważną rolę. Z Meghan Casey nauczysz się zarządzać tworzonymi przez siebie treściami tak, by wyciągnąć z nich maksimum. Autorka nauczy Cię lepiej korzystać ze statystyk dotyczących użytkowników i dostosować swoje treści do ich potrzeb/
Podsumowanie: skuteczne social media – książki dla profesjonalistów
Jeśli chcesz skutecznie prowadzić social media, książki będą dla Ciebie nieocenioną pomocą. Marcin Osman i Kamila Kruk pokażą Ci, jak sprzedawać więcej w mediach społecznościowych. Steven Pressfield nauczy Cię odpowiednio pisać posty i nie tylko, Artur Jabłoński poradzi, jak ustawić reklamy. Jeffrey Gitomer pomoże kreować wizerunek firmy w social media, a Meghan Casey zdradzi, jak planować treści. Sięgnij po tę wiedzę już dziś.
Źródło pobrania zdjęcia głównego: strona sklepu OSMPower