Polary robocze z nadrukiem – gdzie jest na nie miejsce w gospodarstwie agroturystycznym?
Agroturystyka na sielskiej wsi przyciąga miejskich urlopowiczów o każdej porze roku. Cenimy wypoczynek w takich miejscach ze względu na pozytywne skojarzenia z wyjazdami z dzieciństwa i możliwość zwolnienia tempa życia przynajmniej na chwile. Gdzie w tym swojskim klimacie miejsce na polary z nadrukiem? Przeczytaj!
Polary reklamowe pod ręką dla gości
Ciepłe polary z haftem to uniwersalne ubranie, które może się przydać nie tylko zimą, ale nawet kapryśnym latem! Zależnie od tego ilu gości przyjmuje nasza agroturystyka, warto zorganizować dla nich specjalne, ciepłe i miłe w dotyku polary firmowe do użytkowania podczas pobytu.
Bardzo ważne, by proponowane gościom bluzy były wykonane starannie, z wykorzystaniem materiałów wysokiej jakości oraz dbałością o estetykę naniesienia nadruku. Jeśli oferujemy gościom coś dodatkowego, rzecz ta musi cechować się najwyższą klasą. Lepiej już nie dawać nic niż dawać brzydkie ,,ścierki” z byle jakich surowców – to po prostu robi złe wrażenie. Dlatego odzież firmową trzeba zamawiać u profesjonalistów takich jak Logos: https://sklep-logos.pl/.
Zejście na śniadanie, nocne posiedzenie na werandzie, wieczorne ognisko dla dzieci (i dorosłych) czy złośliwość rzeczy martwych – chwilowa awaria ogrzewania – to jedne z wielu momentów w których przyda się solidna bluza. Dobry gospodarz jest przygotowany na każdą okoliczność – polary reklamowe na pewno niejeden raz znajdą zastosowanie!
Firmowa bluza to nie jest ,,zwykła” bluza! Widok estetycznie wykonanego logo na rozkosznym polarowym ubraniu przypomni gościom, że w ten sposób troszczy się o nich gospodarz. Zaprezentujemy się jako ludzie dbający o każdą możliwą drobnostkę. Im lepiej zadbamy o gości agroturystyki, tym większa szansa, że na ich miejsce pojawią się kolejne osoby! Nic nie jest lepszą reklamą niż polecenie przez klienta.
Polary robocze z nadrukiem dla gospodarzy i pomocników
Agroturystyka to specyficzny ośrodek – z jednej strony jego pracownicy mają być swojscy i ,,luźni” a z drugiej muszą pozostać właśnie pracownikami świadczącymi usługi. Eleganckie koszule zapięte pod szyję zostawmy biznesowym hotelom – polary z haftem to świetny nieformalny, ale wciąż profesjonalny ubiór. Poza nimi przydadzą się także koszulki czy przyozdobiony logo fartuch dla gospodyni.
Niewygodny strój na wsi? Nie ma mowy! Polary firmowe to nie tylko narzędzie kreowania wizerunku, ale szalenie praktyczny element ubioru. Praca w ogrodzie, sprzątanie, wyjazd po zakupy – taka bluza będzie po prostu wygodna.
Polary reklamowe jak billboard
Promowanie agroturystyki, szczególnie w okolicy gdzie podobnych ośrodków nie brakuje, to nieraz ciężki orzech do zgryzienia. Szczególnie poza sezonem turystycznym. Nie pozostaje nic innego jak łapać się wszelkich możliwych form reklamy – polary firmowe to jedna z lepszych.
Zakupy w mieście? Wypad do sąsiedniego województwa by załatwić to i owo? Świetna okazja by założyć bluzę z logo agroturystyki i oznajmić o jej istnieniu wszystkim nieuświadomionym. Pięknie nadrukowane logo na plecach polaru prędzej czy później rzuci się w oczy komuś planującemu wyjazd w nasze strony. Z ciekawości wpisze nazwę ośrodka w wyszukiwarkę internetową i już będziemy w połowie drogi do zdobycia gościa!
Polary robocze z nadrukiem bez wątpienia ,,robią robotę” w kwestii marketingu. To nienachalny, zapadający w pamięć sposób promocji. Wystarczy założyć bluzę i ruszyć na spacer by zrobić sobie kampanię promocyjną!
Wróćmy jeszcze do polarów z logo firmy zapewnianych gościom. Ile osób robi sobie zdjęcia na wczasach? Łatwiej chyba wymienić te które tego nie robią – agroturystyka niejeden raz pojawi się w social mediach swoich gości. Duża szansa, że odwiedzający zrobią i wrzucą do Internetu właśnie zdjęcie w bluzie widocznym logo i nazwą. Nawet jeśli nie pomyślą o oznaczeniu ośrodka w opisie zdjęcia, wszyscy znajomi będą wiedzieli gdzie dokładnie byli!
Polary robocze z nadrukiem przydadzą się zarówno jako strój dla gości jak i dla pracowników. Dzięki bluzom firmowym zadbamy o komfort odwiedzających – w razie potrzeby będą mieli coś cieplejszego do założenia. Pracownicy natomiast zaprezentują się profesjonalnie, ale nie zbyt chłodno i formalnie.